+

18 Nisan, 2016

Android Uygulamaları Masaüstünde Kullanmak

Evet bugün android işletim sisteminde kullanılabilen uygulamaları masaüstü bilgisayarınızda nasıl kullanabileceğinizi anlatacağım. Öncellikle bunun için bir kaç program mevcut hepsini deneyip kullandım bana göre en basit ve kullanışlı olanı Chrome üzerinden kullanılan Arc Welder eklentisi. Şimdi gelelim bu uygulamayı nasıl kullanabiliriz.


Öncelikle cihazınızda Google Chrome yüklü olması gerekmekte sonrasında Chrome web mağazasından Arc Welder isimli eklentiyi indiriyoruz, buradan da indirebilirsiniz. Eklentiyi kurduktan sonra kullanmak istediğiniz uygulamayı Google'da aratarak apk dosyasını yani kurulum dosyasını bulup indiriyorsunuz. Örnek olarak ben instagram uygulamasını şu şekilde arattım; instagram apk indir sizde kurmak istediğiniz apk dosyasını bu şekilde indirin.Bu işlemide tamamladıktan sonra Arc Welder eklentisini başlatın ve Add Your Apk yazısına tıklayın, apk dosyasının olduğu dizinden apk dosyasını seçerek tamam tuşuna tıklayın. 
 Otomatik olarak uygulama yüklenecektir gelen ekranda bazı ayarlar bulunmakta örneğin hangi boyutta görüntülemek istediğiniz seçeneği var ister telefon boyutu ister tablet boyutu istersenizde en büyük boyutu seçip ekranınızın tamamında uygulamayı kullanabilirsiniz, instagram için tavsiyem telefon boyutu. Son olarak Launch App seçeneğine tıklayarak uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder